Brobax K
پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 21:47 ::  نويسنده : kajvan

جاشوا بوث قایقران تیم هشت نفره استرالیا در وسط یک قایقران استرالیایی که برای شرکت در المپیک ۲۰۱۲ در بریتانیا به سر می برد، پس از آسیب رساندن به شیشه مغازه ای در استان ساری، جنوب انگلستان توسط پلیس بازداشت شد. جاشوا بوث، ۲۱ ساله که روز گذشته، چهارشنبه ۱ اوت، در شهر ایتون دورنی در مسابقه قایقرانی هشت نفره شرکت کرد، در ساعات اولیه صبح روز پنجشنبه بازداشت شد. پلیس ساری خطاب به جمع خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در پارک المپیک گفت که آقای بوث مدت کمی پس از بازداشت سرگیجه گرفت و در پاسگاه پلیس به زمین افتاد. پلیس در ادامه گفت: “سپس وی که از ناحیه سر با زمین اصابت کرد و به بیمارستان منتقل شد”. به گفته پلیس، آقای بوث تا روز جمعه با قرار وثیقه آزاد خواهد ماند. نیک گرین، رئیس کمیته المپیک استرالیا نیز در این کنفرانس خبری شرکت داشت و گفت: “حدود ساعت سه و نیم صبح با تلفن به من اطلاع دادند که اتفاق تاسف باری رخ داده است.” او در ادامه گفت: “یکی از قایقرانان ما با مشکل مواجه شده و به دلیل آسیب رساندن به یک مغازه توسط پلیس بازداشت شده است.” آقای گرین در پاسخ به سوال خبرنگاران که علت این رفتار را جویا شدند گفت: “من مطلع شده ام که این اتفاق در اثر مصرف الکل توسط این قایقران رخ داده است.” او در ادامه گفت: ” او باید فردا به پلیس مراجعه کند تا پلیس بتواند به تحقیقات خود در این زمینه ادامه دهد و نتیجه آن را اعلام کند.” اما آقای گرین گفت که نمی داند آیا سایر اعضای تیم هنگام بازداشت، همراه آقای بوث بودند یا خیر. سخنگوی پلیس ساری گفت که حدود ساعت یک و چهل دقیقه صبح به وقت گرینویچ افسران پلیس به خیابان اگام فراخوانده شدند و در آنجا دیدند که شیشه مغازه ای شکسته شده است. به گفته او پلیس، این قایقران جوان را به ظن خسارت وارد کردن به مغازه بازداشت کرد. تیم ۸ نفره قایقرانی استرالیا روز گذشته در فینال مسابقات ششم شد. تیم آلمان مدال طلا در این رشته را کسب کرد.

پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 21:42 ::  نويسنده : kajvan

مرگ دوچرخه سوار در اثر اصابت با اتوبوس ویژه المپیک این تصادف در ساعت ۱۹:۴۵ به وقت گرینیچ و در محله هکنی در شرق لندن رخ داد یک دوچرخه سوار ۲۸ ساله شب گذشته، دوم اوت، در جریان تصادف رانندگی با یک اتوبوس ویژه المپیک جان خود را از دست داد. این تصادف در نزدیکی دهکده المپیک واقع در شرق لندن روی داد و مرد دوچرخه سوار که بشدت مجروح شده بود، در محل وقوع حادثه درگذشت. اتوبوس های ویژه المپیک هزاران خبرنگار را که بازی های المپیک را تحت پوشش قرار می دهند بین المپیک پارک در استراتفورد و مرکز لندن جابه جا می کنند. راننده این اتوبوس به اتهام “رانندگی خطرناک” بازداشت شد اما سپس با قرار وثیقه آزاد شد. هویت این دوچرخه سوار هنوز فاش نشده است اما کمیته بین المللی المپیک به بی بی سی گفته است که وی از شهروندان عادی بوده و ارتباطی با تیم های دوچرخه سواری شرکت کننده در بازیهای المپیک نداشته است. پلیس می گوید با همکاری کمیته برگزاری المپیک ۲۰۱۲ در این باره تحقیق می کند. بردلی ویگینز، دوچرخه سوار بریتانیایی و برنده مدال طلای دوچرخه سواری تایم تریل خواستار اعمال قوانین تازه ای شد که بر اساس آن پوشیدن کلاه ایمنی (هلمت) برای دوچرخه سواران اجباری شود. وی که حدود ۱۰ روز پیش رقابتهای توردوفرانس ۲۰۱۲ را نیز فتح کرده بود گفت در صورتی که پوشش هلمت برای دوچرخه سواران اجباری شود خیابان ها جای امن تری خواهند بود. پلیس لندن هنوز اعلام نکرده است که آیا دوچرخه سوار مذبور هنگام تصادف کلاه ایمنی بر سر داشته است یا خیر. آقای ویگینز در ادامه گفت: “مردم نباید هنگام دوچرخه سواری از تلفن موبایل و آی پاد و وسائل دیگر استفاده کنند و باید همیشه چراغ های خود را روشن نگه دارند.” این در حالی است که بوریس جانسون، شهردار لندن گفته است که هیچ برنامه ای برای اجباری کردن پوشش هلمت در بریتانیا وجود ندارد. انجمن‌های دوچرخ سواری در بریتانیا نیز معتقدند که برسر کردن هلمت در تصادف‌های شدید رانندگی ایمنی دوچرخه‌سوار را بیشتر نمی‌کند. به گفته آنان آموزش دادن بیشتر رانندگان خودروها در زمینه رانندگی در کنار دوچرخه‌سواران کارسازتر خواهد بود.

یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 15:6 ::  نويسنده : kajvan

برنامه جديد بارسا براي کمتر کار کشيدن ژاوي با جانشيني تيتو ويلانووا به جاي پپ گوارديولا روي نيمکت مربيگري بارسلونا، اين تيم فصل جديد را با کادر فني تازه اش آغاز کرده و طرح و نقشه هاي نويي براي بازيکنانش دارد. [برنامه جديد بارسا براي کمتر کار کشيدن ژاوي] يکي از بازيکناني که در اين طرح و نقشه ها مورد توجه قرار گرفته، ژاوي، هافبک 32 ساله تيم است و بارسا مي خواهد در فصل جديد کمي از باري سنگيني که روي دوشش است را کم کند. در طول شش فصل متوالي، اين بازيکن، در هر فصل به صورت متوسط در 65 تا 70 مسابقه، از بازي هاي رسمي گرفته تا بازي هاي ملي و دوستانه حضور يافته و الان ديگر وقت آن رسيده که با توجه به سن و همين طور مدت زماني که فوتبال بازي کرده، برنامه خاصي براي استفاده از انرژي او در بازي ها ريخته شود. دليل اين مسأله هم اين است که او يکي از مهره هاي اصلي بارسا در زمين به حساب مي آيد و در هدايت و پيشرفت روند بازي نقشي اصلي برعهده دارد. علاوه بر اين ژاوي يکي از بازيکناني است که براي فصل 13- 2012 حساب زيادي رويش بازي مي شود و هيچ دليلي ندارد که بي دليل و بيش از حد از نيروي او استفاده شود. به اين ترتيب، کار فني جديد بارسا در نظر دارد که وقتي او از تعطيلات برگشت، با او جلسه اي بگذارد و به تحليلي و بررسي فصل پيش رو و چگونگي به اجرا در آوردن اين ايده بپردازد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


welcom to your veblog
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب خودرو





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 11775
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



src="http://LoxBlog.Com/fs/smsb.js">